Drogi użytkowniku. Nasza strona przetwarza Dane Osobowe, które możesz przekazać dobrowolnie podczas wypełniania formularzy. W pełni decydujesz o swoich danych osobowych i masz prawo do ich usunięcia. Strona jest bezpieczna i spełnia wymagania RODO. Używamy również plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji na stronie polityki prywatności i cookies.
i innych podmiotów na terenie całego kraju.
Po pierwsze...
już od 21 lat oferta naszego studia obejmuje wykonawstwo różnorodnych form filmowych. Produkujemy najczęściej filmy wizerunkowe i korporacyjne – corporate video. Ponadto wykonujemy zlecenia na promocję marki, filmy reklamowe, prezentacje produktów – filmy produktowe.
Realizujemy również filmy szkoleniowe, filmy demonstracyjne i filmy instruktażowe. Trafiają do nas także klienci na filmy reportażowe, wideofilmowanie wydarzeń, konferencji i filmy z eventów firmowych.
Z badań marketingowych wynika, że film jest najbardziej atrakcyjną formą reklamy i z roku na rok oglądalność materiałów wideo w sieci rośnie. Strony internetowe z obrazem wideo stają się już standardem, przyciągając uwagę znacznie bardziej aniżeli witryny statyczne. Za pomocą filmu można zrobić więcej, lepiej przekazać instrukcje obsługi, zobrazować procesy i działanie produktów. Video stanowi coraz częściej właściwą treść strony, ale pełni również funkcję dekoracyjną, uatrakcyjniając filmowym tłem różne pozycje menu. Bez wątpienia warto więc zainwestować w to narzędzie marketingu.
Wyróżnia nas prosta i przejrzysta wycena zlecenia. Dużo otrzymasz w standardzie!
Bez naliczania dodatkowych kosztów wzbogacamy nasze realizacje o zdjęcia z powietrza. Oprócz wykonywania ujęć z drona, wykorzystujemy elektroniczny stabilizator kamery (żyroskop, steadycam), teleprompter, a także bezprzewodowe mikrofony Sennheiser, czy oświetlenie. Uroku wykonywanym przez nas filmom mogą dodać również ujęcia poklatkowe tzw. timelapse lub w zwolnionym tempie tzw. slowmotion, które również wliczone są w podstawowy koszt. Dodatkowo płatne są głównie usługi t.j. ułożenie tekstu przez copywritera, nagranie głosu lektora, wykonanie animacji, wstawienie napisów – wersji językowych filmu lub podkład muzyczny.
Polem emisji wykonywanych przez nas realizacji filmowych jest przede wszystkim Internet. Otrzymujemy również zlecenia na produkcję materiałów wideo na targi i konferencje. Krótkie filmowe formy reklamowe produkowane są także na ekrany led w sklepach, centrach handlowych, komunikacji miejskiej, w pociągach, albo na telebimy led.
Jeśli zaś chodzi o fizyczne przekazywanie filmów jako cyfrowej wizytówki, nasi klienci decydują się obecnie na wykorzystanie do tego celu nośników danych t.j. pendrive lub karty pamięci SD. Płyty DVD stały się przeżytkiem, a blu-ray dostatecznie się nie przyjęły. Komputery i tablety nie są już nawet wyposażane w odpowiednie napędy do ich odczytu.
Filmy wizerunkowe, innymi słowy korporacyjne (corporate video) wykonuje się z myślą o ich prezentacji w Internecie na głównej stronie firmy, albo pod kątem targów i innych imprez.
Kiedy w 2001 powstało nasze studio, nowoczesny jak na tamte czasy filmy tego typu, trwały zwykle „zaledwie” 10 minut. Dzisiaj filmy wizerunkowe mają pożądaną długość do 2 minut i są zdecydowanie bardziej dynamiczne. Zmieniają się czasy, obyczaje i co tym idzie oczekiwania rynku.
To z kolei pociąga to za sobą doskonalenie metod rejestrowania obrazu oraz montażu. W efekcie przekaz filmowy nabiera tempa i coraz większej precyzji. W krótkich przekazach o firmie, rezygnuje się z opowiadania rozlegle o historii firmy i umieszczania archiwalnych zdjęć.
Film posiada obecnie inne zadanie. Ma przede wszystkim skutecznie zachęcić potencjalnego klienta do zagłębienia się w szczegóły oferty. Zdecydowanie lepiej jest wykonać film krótki, który widz zobaczy w całości, aniżeli dłuższy, który widz przesuwa do przypadkowo klikniętych fragmentów. Filmy wizerunkowe posiadają podkład muzyczny, mogą też zawierać hasła opisujące zwięźle działalność, albo głos lektora. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów oferujemy również usługę copywriterską, układając tekst pod kątem lektora, na podstawie „brudnopisu” przekazanego przez klienta.
krok po kroku
Wideomarketing to podstawa, mówią czołowe czasopisma branżowe dla marketingu. Dlaczego wykorzystanie filmu w marketingu jest tak ważne?
Przede wszystkim film przenosi wiele treści, w bardzo atrakcyjnej formie i w krótkim czasie. Całe przedsiębiorstwo, produkt czy usługę można za pomocą filmu przedstawić ciekawiej niż w pisemnej ofercie. Film oddziałuje na więcej zmysłów odbiorcy. Na własnej witrynie firmowej, bądź w mediach społecznościowych, film będzie w dzień i w nocy pracował na Twój sukces.
Niewiele osób zdaje sobie sprawę z tego, że materiały filmowe zamieszczone za pośrednictwem YouTube i odpowiednio podlinkowane, wzmacniają naturalne „organiczne” pozycjonowanie strony internetowej, co również przenosi się na wyniki w wyszukiwarce Google i w konsekwencji na sprzedaż
Wideomarketing wysokiej jakości to przewaga nad konkurencyjną.
W dobie chronicznego braku czasu, klienci chętniej oglądają filmy aniżeli sięgają po inne materiały. Film w przeciwieństwie do fotografii trudno zretuszować, więc przedstawia on w oczach widza przedsiębiorstwo takim, jak jest w rzeczywistości. To z kolei budzi zaufanie potencjalnego klienta, który widzi co faktycznie kupuje i od kogo. To całkiem spory atut w tym dość anonimowym „e-świecie”. Spot reklamowy daje przeświadczenie o dobrze prosperującym biznesie.
Od czegoś trzeba zacząć, dlatego warto po pierwsze wykonać film wizerunkowy. Dalszy etap to rozważenie prowadzenia firmowego kanału i budowania „content video”. Mogą to być bieżące wydarzenia we firmie, nowości produkcyjne, lub kolejne filmy produktowe. Ważne jest by stale publikować nowe realizacje, czynić to w sposób cykliczny.
Niezwykle ważne pierwsze wrażenie, jakie zrobi na kimś nasza strona internetowa.
Jeśli chcemy, żeby była nowoczesna i wyróżniała się z tłumu, warto pomyśleć o zintegrowaniu jej z materiałami filmowymi. Rozwiązanie takie jest korzystne z wielu powodów. Jednak od początku, co to w praktyce oznacza? Wszystko zaczyna się od projektu witryny, gdzie web designer współpracuje ściśle nie tylko z klientem, ale i z operatorem kamery i montażystą. Kadry filmowe są dzięki temu idealnie dopasowane do treści strony, zespolone z nią pod względem rozmiaru oraz kolorystyki, więc wszystkie elementy stanowią jedną całość. Wideo może stanowić też pełnoekranowe tło strony. Niezależnie od sposobu osadzenia wideo, tworzy się zwykle sekwencje po kilka zapętlonych kadrów, do każdego z punktów menu.
Taka forma prezentacji filmowej pełni głównie funkcję estetyczną, ma za zadanie przyciągać uwagę osoby odwiedzającej stronę i zwiększyć szansę na zagłębienie się jej treść. Rola wideo na stronie może się na tym zakończyć, ale nic nie stoi na przeszkodzie żeby dalej budować „content video”, zaprezentować z jego pomocą szczegóły oferty i opowiedzieć więcej o swojej działalności za pomocą filmu wizerunkowego.
Wprowadzamy do oferty nowoczesną formę prezentacji filmowej, jaką jest animowana infografika.
Za pomocą zmieniających się płynnie kształtów, tekstów, obrazków lub zdjęć, możemy w kreatywny sposób zwizualizować jakąkolwiek myśl – opowiedzieć historię, przedstawić koncepcję lub produkt.
Animację zawieramy również w traycyjnych realizacjach filmowych. Do zilustrowania położenia siedziby klienta, stosujemy najczęściej animację 2D. Chcąc z kolei zajrzeć w głąb maszyny czy linii produkcyjnej, możemy uczynić to za pomocą animacji 3D.
Niezależnie od wykonania dowolnej formy filmowej, podejmiemy się kompleksowego wykonawstwa od podstaw całej strony internetowej. Współpracujący z nami zespół działa już od 11 lat i liczy 13 osób. Są to specjaliści od kodowania, frontend-u, backend-u. Zrealizujesz z nami stronę firmową, sklep internetowy lub landing page pod kampanie reklamowe.
Strona internetowa to Twój najważniejszy wirtualny pracownik w marketingu. Wiemy, co działa na stronie www,
aby klienci zostawiali swój email lub numer telefonu do kontaktu.
Chcesz pozyskać o 1/3 więcej leadów ze swojej strony internetowej? To możliwe dzięki naszej autorskiej
metodzie Creative&Effective™.
Potrzebujesz strony, która pozyska leady dla Twojego biznesu? Zrealizuj z nami Landing Page, a osiągniesz swój cel sprzedażowy.
Jeśli strona Landing ma za Ciebie pracować 24/7 i przynosić realne kontakty…
to wiemy, co zrobić, abyś zbierał telefony i maile już od pierwszego dnia.
Chcesz sprzedawać w sieci? Sprawdź naszą ofertę i zleć już dziś projektowanie sklepu internetowego w oparciu o rozwiązanie WooCommerce. Świetnie zoptymalizowany sklep pod wyszukiwarki Google. Mnóstwo integracji z systemami płatności, kurierami, marketplace czy serwisami społecznościowymi. Takie podejście gwarantuje Ci świetny start, spokój i koncentrację na samej sprzedaży i wysyłce Twoich produktów.
Oferujemy pakiet usług SEO, dostosowując zakres działań do potrzeb klienta.
Gwarantujemy wzrost pozycji w wynikach wyszukiwania, bez względu na przystosowanie danej strony w momencie podjęcia współpracy. Jeśli zaistnieje taka potrzeba, zajmiemy się wszystkim od podstaw, zaczynając od dostosowania witryny do urządzeń mobilnych, przez dodanie odpowiednich nagłówków i innych skutecznych działań przed przystąpieniem do pracy nad pozyskaniem tzw. backlinków, komentarzy i zamieszczeniem artykułów.
Wszystkie zaproponowane pakiety zostały wnikliwie opracowane, aby mogły spełniać wszelkie oczekiwania, od najmniejszych firm jednoosobowych, po duże korporacje.
Rozpoczynając od nakreślenia oczekiwań, przez analizę strony internetowej pod kątem ewentualnej korekty, nasi nowi klienci mogą liczyć na naszą fachowość, doświadczenie i wyspecjalizowane zaplecze techniczne.