Drogi użytkowniku. Nasza strona przetwarza Dane Osobowe, które możesz przekazać dobrowolnie podczas wypełniania formularzy. W pełni decydujesz o swoich danych osobowych i masz prawo do ich usunięcia. Strona jest bezpieczna i spełnia wymagania RODO. Używamy również plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji na stronie polityki prywatności i cookies.

Wideomarketing to podstawa, mówią czołowe czasopisma branżowe dla marketingu. Dlaczego wykorzystanie filmu w marketingu jest tak ważne?

Film w marketingu

Przede wszystkim film przenosi wiele treści, w bardzo atrakcyjnej formie i w krótkim czasie. Całe przedsiębiorstwo, produkt czy usługę można za pomocą filmu przedstawić ciekawiej niż w prospekcie, z pomocą zdjęć. Film oddziałuje na więcej zmysłów odbiorcy. Na własnej witrynie firmowej, bądź w mediach społecznościowych, film będzie w dzień i w nocy pracował na Twój sukces.

Nie każdy zdaje sobie sprawę z tego, że materiały filmowe zamieszczone za pośrednictwem YouTube i odpowiednio podlinkowane, wzmacniają naturalne „organiczne” pozycjonowanie strony internetowej, co również przenosi się na wyniki w wyszukiwarce Google i w konsekwencji na sprzedaż.

Wideomarketing wysokiej jakości daje przewagę nad konkurencyjną.

W dobie chronicznego braku czasu, klienci chętniej oglądają filmy aniżeli sięgają po inne materiały. Film w przeciwieństwie do fotografii trudno zretuszować, więc przedstawia on w oczach widza przedsiębiorstwo takim, jak jest w rzeczywistości. To z kolei budzi zaufanie potencjalnego klienta, który widzi co faktycznie kupuje i od kogo. To całkiem spory atut w tym dość anonimowym „e-świecie”. Spot reklamowy daje przeświadczenie o dobrze prosperującym biznesie.

Od czegoś trzeba zacząć, dlatego warto po pierwsze wykonać film wizerunkowy. Dalszy etap to rozważenie prowadzenia firmowego kanału i budowania „content video”. Mogą to być bieżące wydarzenia we firmie, nowości produkcyjne, lub kolejne filmy produktowe. Ważne jest by regularnie publikować nowe realizacje.

Wideo na stronie WWW

Niezwykle ważne jest pierwsze wrażenie, jakie zrobi na kimś nasza strona internetowa.

Jeśli chcemy, żeby była nowoczesna i wyróżniała się z tłumu, warto pomyśleć o zintegrowaniu jej z materiałami filmowymi. Wszystko zaczyna się od projektu witryny gdzie web designer współpracuje zarówno z klientem jak i wykonawcą filmu. Kadry filmowe są dzięki temu idealnie dopasowane do strony pod względem treści, kolorystyki, czy rozmiaru. Wideo stanowi często pełnoekranowe tło strony.

Taka forma prezentacji filmowej pełni głównie funkcję estetyczną, aby przyciągać uwagę osoby odwiedzającej i zwiększyć szansę na jej zagłębienie się w treść. Na tym rola wideo nie musi się  zakończyć, bo nie stoi nic na przeszkodzie żeby z z jego pomocą powiedzieć więcej o sobie za pomocą filmu wizerunkowego, jak to kompleksowo wykonaliśmy np. dla firmy Greenset.